• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Düzce

Valilikler

Akçakoca Kaymakamlığı
Akçakoca Kaymakamlığı
Akçakoca Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • AKÇAKOCA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
19
Nisan2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Eski Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • AKÇAKOCA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü Kamu Hizmetleri Standartı

AKÇAKOCA KAYMAKAMLIĞI

YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

 

1-

 

Taşınmaz Mal Zilyedliğine Yapılan Tecavüzlerin Vali ve Kaymakamlıklarca Önlenmesi Yolları   

-Matbu Dilekçe,

-Kira kontratı,

-Tapu Belgesi.  

20 GÜN

2-

634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanununa 2814 sayılı Kanunla eklenen Ek-2 madde gereğince; Görevleri nedeniyle tahsis edilen ortak kullanım alanından (Dışarıdan atanan Yönetici, Apartman Görevlisi, Bekçi) Tahliye işlemi 

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:

     1-Başvuruda bulunan Yönetici ise Yönetici olduğuna dair karar örneği,kat maliki ise  tapu kayıt örneği,

     2-Tahliyesi istenilen kimsenin işine son verildiğine yöneticiye/ yönetim kuruluna  yetki verildiğine dair kat malikleri kurulu kararı,

     3-İş akdinin sona ermesine bağlı olarak görevi nedeniyle tahsis olunan dairenin boşaltılmasına dair ilgiliye gönderilen ihtarname,

     5-İşine son verilen kimsenin çalıştığı süreye ait aylık alacakları varsa ihbar ve kıdem tazminatlarının karşılandığına veya güvence altına alındığına dair belge örneği. 

20 GÜN

3-

Lokal (içkisiz/içkili) İzin Belgesi düzenlenmesi

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:

     1-Lokal açılması konusunda alınmış yönetim kurulu kararının örneği,

     2-Lokal olarak açılacak yerin tapu senedi örneği, kiralık ise kira kontratının örneği,

     3- Ana gayrimenkulun tapu kayıtlarında mesken olarak görünen yerler için kat maliklerinin oy birliği ile aldıkları kararın örneği, mesken ve işyerinin birlikte yer aldığı binalarda mesken sahiplerinin tamamının onayı ve işyeri sahiplerinin oy çokluğu ile aldıkları kararın örneği, iş hanlarında ise yönetim kurulu kararı örneği,

     4-Yapı kullanma (iskan) izin belgesi, bu belgenin bulunmadığı durumlarda ise ilgili belediyeden alınacak söz konusu yerin lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge;

 

 

bu alanlar dışındaki lokaller için Bayındırlık ve İskan Müdürlüklerinden alınacak lokal olarak kullanılmasında sakınca  olmadığına dair belge.

30 GÜN

 

4-

 

Tüketici Sorunları Başvurusu

 

Matbu Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir.

     1-Fatura,

     2-Satış Fişi

     3-Garanti Belgesi,

       -Sözleşme vb.

 

30 GÜN

5-

Ticari Amaçla İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcı İzin Belgesi

Başvuru Belgeleri:

     1- Matbu Dilekçe

     2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da Belediyeden onaylı bir    örneği

     3- Vergi Levhası

     4- Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi,

     5- Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi,

     6- TİB onaylı filtre programı.

15 GÜN

6-

“Apostille” tasdik şerhi

İdari nitelikteki belgelerin tasdikinde İlçemiz sınırları içerisinde bulunan resmi ve özel okullar, Üniversiteler, Akçakoca Nüfus Müdürlüğü tarafından düzenlenen belgeler noter onaylı belgelerin imza tasdiki işlemi.

30 DAKİKA

7-

İnsan Hakları İhlalleri Başvurusu

 

   Dilekçe.

15 GÜN

8-

Gerçek ve Tüzel Kişilerin İhbar ve Şikayetleri

   Dilekçe ve Ekleri

15 GÜN

9-

4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı

   Başvuru Dilekçesi

15 GÜN

10-

4483 Sayılı Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Karar

Şikayet Dilekçesi (Dilekçede Şikayetçinin adı soadı, adresi, telefon numarası, şikayet edilen memurun adı soyadı, çalıştığı kurum)

30+15 GÜN

11-

Disiplin Cezalarına İtiraz

  1. İtiraz Dilekçesi.
  2. Disiplin Cezası Kararı
  3. Disiplin Cezası Kararı Tebellüğ Belgesi

30 GÜN

 

12-

Belediye Sınırları İle İlgili İşlemler

  1. Başvuru Dilekçesi.
  2. Beldelerde Belediye Meclis Kararı ve Krokisi.

15 GÜN

 

13-

Köy Sınırları İle İlgili İşlemler

     1-Başvuru Dilekçesi.

     2-Köylerde İhtiyar Heyeti Kararı ve Krokisi.

15 GÜN

14-

Dosya ve Karar Örneği Talep Edilmesi

Başvuru Dilekçesi

1 GÜN

15-

Köy Muhtarlarının Bankadan Para Çekme Müracaatı

  1. Dilekçe
  2. Köy İhtiyar Heyetince alınmış karar örneği.

15 DAKİKA

16-

Muhtar İzin Müracaatları

İmzalı, Mühürlü izin dilekçesi

15 DAKİKA

17-

Yıpranmış, Kaybolmuş veya Çalınmış Mühür Müracaatları

  1. Muhtarlık mührünün yıprandığı, kaybolduğu veya çalındığını bildirir dilekçe,
  2.  Çalındı ise tutulan tutanak,
  3. Mühür Beratı,
  4. Resmi Mühür Yönetmeliğinde belirtilen hesaplardan birine yatırılmış mühür bedeline ait dekont,
  5. Mühür Örneği

30 GÜN

18-

BİMER Başvuruları

Başvuru Dilekçesi

15 GÜN

19-

CİMER Başvuruları

Başvuru Dilekçesi

15 GÜN

20-

Dernek Kurulumu

  1. 7 Kurucu Üyenin Kimlik Fotokopileri (3 adet)
  2. Kuruluş Bildirimi (3 adet)
  3. Tüzük (3 adet)
  4. Kira Kontratosu
  5. Tapu ve Yapı Kullanım izin Belgesi
  6. Tebligat Almaya Yetkili Kişilere Ait Bilgiler

1 GÜN

21-

Dernek Yetki Belgesi

  1. Dilekçe
  2. Yönetim Kurulu Karar Fotokopisi
  3. Yetki Belgesi

5 GÜN

22-

Dernek Genel Kurul Sonuçları

  1. Genel Kurul Tutanağı
  2. Hazır un Listesi
  3. Yönetim Kurulu Karar Fotokopisi

15 GÜN

23-

Dernek Yerleşim Yeri Değişiklik Bildirimi

  1. Yönetim Kurulu Karar Fotokopisi
  2. Kira Kontratı
  3. Tapu Fotokopisi
  4. Yerleşim Yeri Değişiklik Bildirim Formu

 

 

 

 

15 GÜN

24-

Dernek Taşınmaz Mal Bildirimi

  1. Yönetim Kurulu karar Fotokopisi
  2. Tapu Fotokopisi
  3. Taşınmaz Mal Bildirim Formu

15 GÜN

25-

Dernek Organlarında Değişiklik Bildirimi

  1. Yönetim Kurulu karar Fotokopisi
  2. Tapu Fotokopisi

15 GÜN

26-

Dernek Beyannameleri ve İç Denetim Raporları

Yılın ilk 4 ay içerisinde İlçemizdeki Dernekler, Dernek Beyannamesi ve Dernek İç Denetim Raporlarını Kaymakamlığımız Dernekler Bürosuna teslim edilmesi.

1 GÜN

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

İlk Müracaat Yeri: Akçakoca Kaymakamlığı                               İkinci Müracaat Yeri:Akçakoca Kaymakamlığı

İsim            : Necmi ACAR                                                            İsim            : Yasin ÖZTÜRK

Unvan       : Yazı İşleri Müdürü                                                    Unvan       : Kaymakam

Adres         : Akçakoca Kaymakamlığı                                        Adres         : Akçakoca Kaymakamlığı

Tel             : 380 611 40 60                                                          Tel             : 380 611 40 01

Faks          : 380 611 56 63                                                          Faks          : 380 611 56 63

E-Posta     : kaymakamlik@akcakoca.gov.tr                              E-Posta     : kaymakamlik@akcakoca.gov.tr

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Kamu Denetçileri Kurumu
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
Yalı Mah.Atatürk Cad.No:8 Akçakoca/DÜZCE
(0380) 6114001